dissabte, 12 de desembre del 2009

QUÉ HE APRÉS AL CURS? QUÉ ES PODRIA MILLORAR?

,
Suposo que el que més aprofitarem a la nostra entitat serà tot el tema de la creació d'un bloc
i el seu funcionament.

La meva valoració, a nivell personal, és qué el curs m'ha agradat, tot i que ha estat una mica curt.

L'Informàtica és un tema que m'agrada molt i tot el que sigui aprendre coses noves m'interessa.

Un altre cosa útil ha estat aprendre com navegar per Internet de forma molt més segura. Això sempre és interessant.

Crear un enllaç dins del bloc per anar directament a la wikipedia, a la pàgina on parlava d'Esparreguera em va resultar fantàstic. Jo havia aprés a fer enllaços en treballs (per anar des del index a una pàgina on parlès d'un tema determinat) però, em sembla que és una eina molt útil quan publiques un bloc.

Hem aprés com publicar fotografies i videos.

En quant al que es tracta de eines de gestió, el fet de poder compartir documents en línia amb el Google Docs també em va resultar molt interessant i suposo que a això també li treurem partit a l'Associació de la Dona Activa d'Esparreguera.

A nivell d'Organització no en tinc cap queixa, ha estat bastant bona, tot i que trobo que amb quatre dissabtes no n'hi havia prou.
Això és l'únic que jo canviaria "la duració del curset", amb més temps hauriem aprés moltes més coses.

Algunes eines que hem fet servir ja les coneixía però, sempre s'aprenen coses noves.
Segurament la meva Associació es beneficiarà molt d'aquest curs (sobretot amb el bloc).

Sempre que es crea un grup de persones, sigui pel que sigui, s'aprenen coses noves i algunes molt interessants. A l'hora del café també sortien debats molt enriquidors.

Trobaré a faltar aquesta activitat perqué aprendre sempre és beneficiós per tothom.

Fins un altre!

1 comentari:

  1. Muy buena valoración, ahora es cuestión de poner en práctica lo aprendido y no olvidarlo.
    Felicidades por la foto.

    ResponElimina